وبلاگ سادوا به زودی بسته می شود  15/4/1390

درود بر خوانندگان عزيز وبلاگ سادوای بالاده

به آگاهی شما سادوا خوانان عزيز ميرسانم که وبلاگ سادوا تا چند روز دیگر برای همیشه بسته خواهد شد. در سه سال گذشته یعنی از ۱۱ تیر ۱۳۸۷ که این وبلاگ را راه اندازی کرده بودم هیچکدام از روستاهای منطقه دوسرشمار و نرماب و خیلی از روستاهای بخش چهاردانگه وبلاگ نداشتند و سادوا به مردم بیش از ۲۰ روستا کمک کرد که برای خود وبلاگی در اینترنت برای معرفی روستای خود بگشایند.

اکنون دیگر سادوا خود خسته از رنج روزگار شده و چند صباحی دیگر نمی تواند به زندگی خود ادامه بدهد . شاید تا اول مرداد ۱۳۹۰ یعنی ۱۵ روز دیگر و شاید هم کمتر . در این مدت سه سال كه هر صبح خود را با ديدن سادوا و خواندن مطالب آن شروع مي كرديد توانستيم تعداد ۴۴۰ پست مطلب و صدها عکس را در سادوا قرار دادیم و با شما همراه شدیم تا یاد سرزمین آباء و اجدادی مان بالاده عزیز را هموراه زنده نگه داریم.

از اینکه در این مدت با ما یار بودید و کمک کردید تا روز به روز بهتر شویم سپاسگزار همه شما هستم و البته از آنانی که در این مدت با نیش و کنایه و تهدید و توهین و ... می خواستند مانع فعالیت سادوا شوند و یا آن را به زیر سلطه تشکل های دیگر ببرند هم سپاسگزارم که مرا و ما را در پیگیری اهداف والای فرهنگی مان استوارتر کردند.

با همه این ماجرا اکنون شما می توانید نظر صادقانه خود را در باره عملکرد سه ساله سایت سادوا در پایین همین مطلب یادداشت کنید و یا برایمان ایمیل بزنید sadva86@gmail.com

دوستدار همه شما / عين اله آزموده چهارده / مدير سايت سادواي بالاده