انتخاب یاسر خاسب جوان بالادهی به عنوان جوان موفق و برتر کشور  

روز یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۸۸ در اولین جشنواره حضرت علي اکبر(ع) که از طرف سازمان ملی جوانان ایران و با حضور رئیس جمهور در مرکز همایشهای سازمان صدا وسیما برگزار میشود از جوانان برگزیده و موفق سی استان کشور تجلیل به عمل می آید که از استان مازندران آقای یاسر خاسب جوان موفق بالادهی برگزیده شده اند.

یاسر خاسب فرزند شهید والامقام عبدالخالق خاسب و متولد ۱۳۶۰ هم اکنون دانشجوی فوق لیسانس کارگردانی نمایش در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است و تاکنون چندین مقام و رتبه کشوری در زمینه اجرا ، بازیگری و کارگردانی تئاتر کسب کرده و نمایشنامه هایش در داخل و خارج کشور ( فرانسه ، آلمان ، ایتالیا ) به روی صحنه رفته است.

انجمن فرهنگی سادوای بالاده ضمن تبریک صمیمانه این انتخاب به یاسر خاسب عزیز ، خانواده محترمش و مردم با فرهنگ بالاده و منطقه دوسرشمار ، به اطلاع میرساند که چند روز پیش هم گفت و گویی اختصاصی در باره بالاده ، موفقیت ایشان به عنوان جوان نمونه سال و شهدای بالاده با آقا یاسر انجام دادیم که در حال آماده کردن آن برای وبلاگهای سادوا و گالباغ هستیم و به زودی تقدیمتان خواهد شد.